środa, 30 stycznia 2013

Ku lepszemu

    Wielce wyczekiwany, coroczny KUDO$ przybladł w cieniu wydarzeń o dużo większej randze (zwłaszcza że swoją wielkością był raczej adekwatny do obecnej sytuacji ekonomicznej w strefie euro - a konkretnie w południowo-wschodniej jej części - niż do czegokolwiek namacalnego w portfelu). Otóż - stawiamy na Jakość przez duże Q ( jak Quality ). Niech ta garść hasel powie krótko a treściwie o tym co się dzieje:
  • ISO
  • unit testy
  • static code analysis
  • Zespół Do Spraw Jakości  
Wprawne umysły od razu rozpoznają jaki postęp czynimy i na jaki etap wchodzimy. Żadne tam na szybko, żadne ASAP, żadne mielenie żarnami - Jakość Jakość i po trzykroć Jakość. Jak w NASA albo innym Boeingu.

Dodatkowo po latach oczekiwania - wreszcie dane mi było oglądnąć ni mniej ni więcej - schemat organizacyjny firmy ! ! ! ( dostępny w intranecie ) - teraz już wiem w którym kwadraciku jestem ja, w którym kolega i który kwadracik może mnie opier... tzn. przydzielić pracę.

Cuda. W firmach - krzakach nie do pomyślenia !

5 komentarzy:

talib pisze...

Gratulacje - jestem pod wrażeniem.
Ale wciąż będę się upierał że cuda to w naszej diecezji :)

talib pisze...

No i jeszcze jedno pytanie. Czy ten schemat organizacyjny w Intranecie i schemat ewakuacji w launch-roomach to jedno i to samo?

Donki pisze...

Czy ktoś może umieścić ten schemat? Bez wizualizacji trudno go sobie wyobrazić. My w firmach - krzakach takich nie posiadamy, a zazdrościmy.

Krupek pisze...

A mnie najbardziej zaciekawiła Komórka ASI. Ciekawe które Asia doczekała takiego zaszczytu żeby posiadać swoją własną komórkę...

A jeśli to nie Asia to może jakieś Killerowe ustrojstwo? :)

fantazyjny_milton pisze...

Odpowiedz jest banalna - zespol Asi to MIS czyli kolega Bodi i spolka. Tak dla niepoznaki, jak ci sie windows zawiesi zebys mogl latwo sie polapac :)