piątek, 14 grudnia 2012

[Z OSTATNIEJ CHWILI] w 2013 nie będzie SoftPikniku .....






Informacja ogłoszona przez zarząd firmy SoftSystem, że rezygnują z organizacji tradycyjnego SoftPikniku
spotkała się z natychmiastową reakcją jej pracowników. Masowo zaczęto składać wypowiedzenia.
Nasza redakcja dotarła do jednej z pierwszych osób składających wypowiedzenia.
Spotkaliśmy ją akurat w momencie gdy wychodziła z popularnie zwanego "akwarium".
 
- Czy jest Pani pewna swojej decyzji ?
Absolutnie! Prezes Jarosław miał rację. Nasza demokracja jest zagrożona, nasze prawa zostały ograniczone. Poczułam się jakby ktoś wbił mi nóż w plecy w ciemnym korytarzu! Nawet nie wpisałam się do zeszytu "Ewidencji Nieobecności". Przybiegłam tutaj z SoftTower zaraz po tym jak te wieści dotarły na piętro.
Po tym co się stało moja praca straciła sens. Momentalnie się wypaliłam.

Czy nie żałuje Pani tych prawie sześciu lat?
To nie jest mój wybór. Został on podjęty za mnie przez nich. Szkoda mi ludzi, których tutaj poznałam, szydery i ostrej ironii podczas herbaty o godzinie 15. Pytania które zaprzątały moją glowę przez te lata: który routing protocol ma byc użyty, co ma iść w polu MSH[4] albo dlaczego 'NA' mi się nie procesuje w tym momencie stały się nieważne. Prastare opowieści że kiedyś to ordery z Laba będą przychodziły do Genetyki zapomniane. To se ne vrati. 

Co Pani zamierza teraz robić?
Myślę że zostanę w branży, ale gdzieś, gdzie szanują pracowników! Mam dość wielkomiejskiego zgiełku i pseudokorporacyjnego wykorzystywania pracowników oraz płacenia faktur za sprzęt. Poszukam czegoś w małej miejscowości z kameralną atmosferą.
Do widzenia, powodzenia.

7 komentarzy:

były cieć pisze...

Wszystkich rozczarowanych zapraszamy w progi innych rzeszowskich firm, które to nigdy, ale to nigdy pikników nie odwołują*! Tylko proszę o wcześniejszy kontakt ze mną cobyśmy się mogli prowizją podzielic :)

* Przecież nie można odwołac czegoś, czego nie ma...

talib pisze...

Musisz jakąś metodę kontaktu ustalić, bo będą każdemu cieciowi składać podania :P

Donki pisze...

Wystarczy że zostawię CV u tego ciecia na dole??!! U tego z wąsami??!!

Anonimowy pisze...

no nie u tego z wąsami, to bo aktualny cieć jest - a oferta była od byłego ciecia

były cieć pisze...

Tym co nie trafią podziękujemy, w końcu pechowców nikt nie chce :)

A poza tym już za tydzień koniec świata więc nie będzi ani SoftBalu, ani SoftPikniku, ani SoftRekrutacji - nie będzie niczego! I nawet co so ma iść w MSH[4] się już liczyć nie będzie :D

talib pisze...

Już to widzę. Dwóch Indian siedzi w tej swojej piramidzie patrzy w tą swoją szklaną kulę.
Jeden mówi: "21.XII.2012 likwidacja SoftPikniku"
Drugi odpowiada: "Koniec świata!!"

Anonimowy pisze...

hahaha a po końcu świata pojawia się guruSS i mówi "ale ja tylko żartowałem" :D