czwartek, 22 maja 2014

Dublet

   Bez zbędnego rozgłosu, bez war roomów, darmowych przekąsek i bicia zbędnej piany podwoiliśmy właśnie liczbę klientów LAJW obsługiwanych przez pokoje trzysta i trzysta a. Dokonano tego w trybie jakże ostatnio modnym, czyli econo ( nie mylić z eco! ). Oto garść suchych statystyk:

Czas Trwania HyperCare (CTHC) ogółem:  4 tygodnie
Liczba klientów LAJW przypadająca na CTHC: 2
Liczba Programistów Suportowych ( PS ) w EsSiSi podczas CTHC: 2
Średnia liczba PS per klient podczas CTHC: 1,5
Liczba dni świątecznych zawartych w CTHC ( świeckich i kościelnych ): 3
Poziom zadowolenia każdego klienta: nieskończoność 

   Pełni poczucia dobrze spełnionego obowiązku, zakasując już rękawy na poczet następnych klientów i wersji oraz ocierając te parę kropli potu z czoła, pragniemy jednak odrobinę zabłysnąć i obrazowo pokazać ocenę naszego działania jaką wystawiło nam Zacne Grono bywające na pewnym conference roomie pandionowym podczas owego eventu ( podobnież jest to kwota Bonusa zapisana binarnie, ale to pewnie kolejna teoria spiskowa ... ):



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

http://www.goldenline.pl/firma/softsystem/

Może ktoś sobie weźmie te uwagi do serca

Anonimowy pisze...

Trzysekundowy film z zdaniem mającym trzy słowa.

Anonimowy pisze...

*ze zdaniem