sobota, 24 stycznia 2015

Krzak jest nagi

   Europejski Bank Centralny dodrukuje 60 mld euro co miesiąc. Frank rośnie jak drożdżowe ciasto. Rosyjska gospodarka trzeszczy w szwach. Ropa tanieje do poziomu z lat 80. I mimo tych globalnych zawirowań, mimo niepokojów na rynkach finansowych, mimo nawet rosyjskiej ofensywy na wschodzie - rozdano podwyżki. Tak, dajmy naszym koleżankom i  kolegom w krzakach moment na pozbieranie szczęk jakie im z łoskotem opadły. I nie, nie tylko te od "premiery", rozdano prawdziwe, kontraktowe i co najważniejsze -  sowite podwyżki! Grosiwo posypało się strumieniem dotąd niespotykanym, progi podatkowe skoczyły SoftKontraktorom jak ciśnienie po kawie ( tak , kawa też już jest ), dilerzy samochodowi już pucują samochody na wystawach a developerzy kładą fundamenty pod mieszkania które wkrótce sprzedadzą. PKB Podkarpacia skacze w górę i tylko pani w GUSie nie rozumie zupełnie dlaczego jej się to nie zgadza z wyliczeniami ... Czy to zeszłoroczny sukces św. Dżenopa Obiecliwego, czy to obecny tryumfalny marsz Św. Maja Zwycięskiego, czy to  epidemia wirusa KPK, czy też po prostu zwyczajny kaprys Wszystkich Świętych - nieważne. Pecunia no olet - mawiał klasyk. Poniżej wyrażenie poprzez CtgPlastikon momentu rozdawania mamony ( wątek orientalny zamierzony ) :


... oraz przykładowa reakcja pierwszego z brzegu SoftKontraktora po ujrzeniu kwoty jaką go uposażono:



A firmy-krzaki patykiem pisane po wiadomo czym ? Czy też rozdały podwyżki uposażenia ? Czy też - jak w tytule - Krzak jest nagi ? I nie krzak to lecz goły badyl wiatrem smagany ... ? Czekamy na odpowiedź !

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niby pięknie, ale dlaczego tak złośliwie o krzakach ? 
Czyżby żal dupę ściskał że nie udało się do jakiegoś uciec i trzeba w korpo zostać?
Mamony gratulujemy, a nawet życzymy jeszcze więcej. 
Ciekawe tylko czy szczodrość Dziedzica była równie wielka, bez konkurencji w postaci krzaków.

Anonimowy pisze...

Byleby krzakow bylo jak najwiecej :)

Anonimowy pisze...

Myślę że już niedługo zobaczymy czy te podwyżki naprawdę takie sowite, i czy krzak jest nagi.
Może nikt już nie ma ochoty narzekać, skoro wokół tyle krzaków, i zawsze można sobie poszukać i lepiej płatnej i ciekawszej posady.
Najbliższe 3-4 miesiące pokażą :-)

Anonimowy pisze...

Rzeszowskie krzaki rosną jak...jak coś, co rośnie bardzo szybko. Nowe krzaki, stare krzaki, wszędzie krzaki...z korzyścią dla każdego, jak widać :) Gratuluje byłym kolegom szczodrego ziarnem sypnięcia, ku chwale!

Kontraktor z Fabryki pisze...

Gratulacje z Fabryki dla wszystkich kolegów z Korpo :)

Anonimowy pisze...

kto dostał ten dostał, szantażyści najwięcej, ci co zapierdalali i siedzieli cicho dostali grosze niegodne nawet krzaków

Anonimowy pisze...

No to nie psujcie rynku. Pracujcie nie za 3k ale za 6k. Dzisiaj na wejscie dostajecie realnie tyle samo co 15 lat temu. Ciekawe czemu ? Może dlatego ze trzeba byc kimś więcej niż specjalistą od setupu|raportow|rezultatow|....

Anonimowy pisze...

Łacińska sentencja brzmi Pecunia non olet (non, a nie no).

Anonimowy pisze...

fragment "Perfect Programmer - Autobiografia" ;)

Poróżniła nas
Za jej w Testing Teamie staż
Każdy by się zabić dał
W pewną letnią noc
na Hypercare przyniosłem koc
I dostałem to, com chciał
Powiedziała mi
Że Regression może być
Ja jej, że CRa mam
Więc klikneła Passed
Nie zreworkował nikt na czas
Znów on-call, byłem sam

Stu różnych ról
Czym ugasić mój ból
Nauczyło mnie życie jak nikt
W Sofcie na wznak
Przechlapałem swój czas,
najlepszy czas.
W 300 dla braw
Arch kazał mi oddać
Takie kody, że jeszcze mi wstyd
Pewnego dnia
Zrozumiałem, że ja
Nie umiem nic

Słuchaj mnie tam!
Pokonałem się sam
Oto wyśnił się wielki mój sen
w PGSie tłum
Spija kody z mych ust
Kochają mnie
z UK-eja Pan
Mówi: "na taśmie mam
To jak w GIT-cie mu rodzi się kod"
Otwieram CV
I nie mówię już nic
Do czterech ścian...

https://youtu.be/Dia5UE5AC8I?t=171