czwartek, 29 maja 2008

Idealny Pracownik

Kontynuując rozważania nt. "Utopijnego Świata CTG" chciałbym podjąć temat "Idealnego Pracownika".

Jaki powinien być jego profil, co powinien umieć, jaki wyznawać światopogląd?

Moje domysły przedstawię na przykładach:
  • Przebiegły jak Killer? - "Tylko nie wiem czy wspominalem trzeba bedzie doplacic po 9,39 na glowe."
  • Władczy jak Killer? - "Kandydature należy wysłać pod walne zgromadzenie (w ilości jednej osoby czyli mnie)."
  • Żądlący jak Killer? - "(...) w skali od -5 do 5 (dla porownania mozemy przyjac ze 0 to smola)."
  • Wyniosły jak Killer? - "Tool dziala prawidlowo. Zasady jego dzialania nie bede tlumaczyl bo i tak nie zrozumeisz."
  • Bezwzględny jak Killer? - "Zapłaciłes za kwiecień? NIEEEEEEEEEEEEEEE !!!! Dłuznicy głosu nie mają."
  • Poetycki jak Killer? - "Ptaki ćwierkają, miasto ożywa, we mgle zaciera sie zarys Big Bena (kościół na słocinie)."

I koniecznie:
  • Wizjonerski jak Adko? - "Pokaż mi swój worksheet a powiem Ci kim jesteś."

Hitem numer jeden jest jednak "umięjętność", którą przedstawiłem obrazowo (ryc. 1).


ryc.1: Czyż nie idealny pracownik?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

"Waleczny jak Kiler" - wszakże każdy pamięta walkę stoczną Kilera z Super-Pszczołą, oraz nieraz widzieliśmy jak ustrzegł nas przed Super-Trzmielem atakującym zza okna. Chyba dlatego SS nie chroni zadna firma ochroniarska - wkoncu jest kiler:]

Krupek pisze...

Ja bym tam sprostował, że raczej waleczny to jest Lukasa Ślimak co w tą Super-Oso-Trzmielo-Pszczołę jest zawsze przez Kilera wystrzeliwany ;-)

Lukas pisze...

No jeszcze Ślimaka w to wplątywać to juz nie ładnie. A tak właściwie to on nie jest nawet mój. Nie wie ktoś skąd on sie wziął na moim biurku??

Krupek pisze...

O kurka, nie wiedziałem że to Ślimak Sierota... :-/
A skąd się wziął? Hm... o rany... Może to tylko zawaluowany BUG, który wylazł Ci z Visuala/Eclipsa?