środa, 18 lipca 2007

Biblia CTG

Częsć Druga - Powstanie Defektu

A poza CTG istniały inne potężne byty
Wsród nich prym wiódł Zły
Mustang jego czerwony, a serce jego czarne
Zazdroscił on programistom CTG
że żywot szczęsliwy wiodą
Poszedł więc do Programisty i spytał go
- Czy to prawda że Arus uważa dziedziczenie za złe?
- Tak to prawda - odpowiedział mu Programista
- A czyż funkcja wirtualna nie uprosciła by struktury kodu? -
zapytał Zły
Nie odpowiedział Programista, bo wielka była Jego zawisć do Arusa
Wziął i odziedziczył kontrolkę raz i drugi
Ale że był zaslepiony pychą nie zauważył że nie zamknął statementu
I Kursor się na wolnosć wyrwał; I Bazę zaczął pustoszyć
Gdy to zobaczył Programista przeraził się i poszedł do Arusa
I rzekł mu - Zbłądziłem i nie zamknąłem statementu
- I Kursor wyrwał się z jarzma i Bazę pustoszy
- A czemuż to nie zamknąłes statementu - zapytał Arus
- Zły mnie zwiódł i podziedziczyłem kontrolkę siedmiokrotnie
Rzekł mu wtedy Arus
- Oj Gosciu Gosciu; A nie mówiłem!
Zwołał programistów i powiedział im
- Za to że się mnie nie słuchacie oddaje was władzy Faraona gdzie defekty cierpieć będziecie!
Odezwał się wtedy programista - Nie można karać wszystkich za przewine jednego
Bo zrozumiał wtedy swój błąd
Zrowumiał tedy Arus że ma rację i rzekł
- Mam jednak dla Was litosć i z Wami zostanę i radą Wam służyć będę
Po czym zwrócił się do Programisty
A twoje imię na zawsze zostanie zapomniane

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

I rzekl programista do testera: Zaprawdę powiadam ci, defekt przez ciebie zgloszony, naprawiony jest, a poprawna funkcjonalność w kolejnym buildzie widoczna będzie.
Rzekl jednak niewierny tester: Jeśli na Change Requeście nie zobaczę aktywności Twojej, i do sprawdzenia defektu tego nie przylożę reki mojej, nie uwierzę.
A po ośmiu dniach, kiedy programiści byli wewnątrz, i tester z nimi, nowy build ukazal się im mimo środowiska padniętego. I rzekl programista do testera: Otwórz CR-a i zobacz aktywność moją. Podnieś rękę i sprawdź defekt ten. Odpowiedzial mu Tester: Defekt Twój i Rework Twój.