piątek, 20 lipca 2007

Parking

Ze względu na stan mojego dzisiejszego samopoczucia chciałałem poruszyć temat który normalnie pewnie bym przemilczał ale dzisiaj wyjątkowo ta sytuacja już mnie zirytowała. Ile jest miejsca na parkingu, a ile aut to każdy wie. Dlatego w interesie każdego jest aby to miejsce maksymalnie wykorzystać. Tylko co niektórzy chyba źle rozumieją pojęcie "maksymalne wykorzystanie". Chodzi o to, aby tak parkować aby zostawić możliwie jak najwięcej miejsca dla innej osoby oraz nie utrudniać innym manewrowania. Jednak co niektórzy pod pojęciem "maksymalne wykorzystanie" rozumieją takie parkowanie aby ich auto zajęło mozliwie jak najwięcej wolnego miejsca, a każdy kto będzie próbował stanąć obok będzie musiał główkować jak to auto ominąć. Nie wspomne już o parkowaniu na śroku placu jeszcze wówczas gdy cały parking jest jeszcze wolny. Dlatego prosił bym aby wszyscy kierowcy pomyśleli też o innych a nie tylko o tym aby zaparkować swoje auto a wszystkich pozostałych mieć dalego gdzieś. No chyba, że ktoś ma kłopoty z parkowaniem to można wówczas jakiś zielony listek na szybie umieścić aby każdy wiedział, że dla takiego auta należy zostawić więcej miejsca. Jak to nie pomoże, to może z czasem otworzymy galerię ze zdjęciami najabdziej cudacznie zaparkowanych aut. Przyznam się szczerze, że mam już kilku swoich faworytów.
No i po wyżaleniu się od razu mi lepiej ;)

1 komentarz:

markob pisze...

"Nie wspomne już o parkowaniu na śroku placu jeszcze wówczas gdy cały parking jest jeszcze wolny."
...od razu kojarzy mi sie jeden samochod z CTG :)