środa, 12 marca 2008

Świąteczne sprzątanie w szatni.

Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na karteczkę wiszącą na drzwiach w szatni - "Prosimy o zabranie wszystkich NIEUŻYWANYCH butów. Buty pozostawione w szatni zostaną usunięte". Mniej więcej jakoś tak to idzie :) No to teraz mam w szatni buty które oczywiście używam. Teraz idąc tokiem myślenia umieszczonym na tym ogłoszeniu mam swoje buty pozostawić w szatni (ponieważ są używane), jednak zostaną one usunięte ponieważ pozostaną one w szatni.
Czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić aby moje buty jednak nadal pozostały w szatni nie narażając się nikomu z powodu nie zastosowania się do zaleceń ? :) Może mam zostawić w bucie karteczkę "UŻYWANE" ? :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

To proste - sa buty, ktore nie zasluguja na to zeby byc w szatni.

talib pisze...

Jaką siłę sprawczą ma pan Kiler! Wystarczył jeden post i już kartka na drzwiach zmieniła się. Wszystko jest już jasne i precyzyjne [w sumie pan Kiler wie jak napisać precyzyjnego majla]. Kilerze pytaj o więcej!!

Krupek pisze...

Nie chciałbym prorokować, ale wydaje mi się, że "Generalne Sprzątanie" ciągle skazane jest na porażkę :-P

Jak wieść niesie, na kartce napisane jest obecnie: "Proszę zabrać WSZYSTKIE buty. POZOSTAŁE zostaną usunięte".

Hm... Jakbym umysłowo nie kombinował... wygląda mi na to że, chyba panie sprzątające za wiele się nie orobią... :D