poniedziałek, 18 czerwca 2007

motywacja

Kolega Bart uświadomił mi pewien brak naszej ctgŁazienki. Mianowicie brakuje w niej jakiegoś hasła motywującego do wytężonej pracy, lub promującej jakieś wzorce postępowania. Czy ktoś ma jakieś propozycje na takie hasło? Ja ze swojej strony mam trzy:
- poprzez groźbę "Zbyt długa rozmowa przez komórkę najczęstszą przyczyną raka mózgu"
- poprzez racjonalizm "Pamiętaj informatyku młody nie używaj ciepłej wody"
- poprzez zagadke "throw(new Exception("Do roboty"));"

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Słusznie słusznie. Uwaga kolegi Taliba jest następstwem mojej propozycji o zawieszeniu w ctgŁazience informacji o nastepujacej treści:
"JEŚLI CHCESZ PRACOWAĆ W CHŁODZIE,
UMYJ RĘCE W ZIMNEJ WODZIE"
wolne tŁumaczenie na jezyk służbowy:
"IF YOU WANT TO BE OUR FRIEND,
IN COLD WATER WASH YOUR HAND";

Please review, approve if OK and send to HP LaserJet 1100 (MS) for printing.

markob pisze...

kolego bart. Twoje hasło wcale nie jest motywacyjne. Proponuje zmienić na:
"JEŚLI CHCESZ WCIĄŻ SIEDZIEĆ W CHŁODZIE, UMYJ RĘCE W ZIMNEJ WODZIE".
Niby mała zmiana a duża:)

markob pisze...

Podczas ostatniej mojej wizyty w kibelku komunalnym (tym na pierwszym pietrze), uświadomilem sobie ze w Naszej CtgLazience brakuje PODSTAWOWEGO!! hasla typu:
"Szanujmy sie wzajemnie. Szanujmy prace nas wszystkich".